werkgroep

Collecte

Opbrengst collecte 2020

Ondanks de vervelende situatie dat we dit jaar korter konden collecteren hebben we met elkaar in Ooststellingwerf toch nog € 3210 opgehaald. Vorig jaar was dat ruim € 3500, dus de opbrengst dit jaar is echt heel goed geweest!

COLLECTEWEEK AMNESTY INTERNATIONAL
9 t/m 14 MAART 2020

Geef om vrijheid
Mensenrechtenorganisatie Amnesty International houdt in 2020 voor de achttiende keer haar landelijke collecte. Ook in de gemeente Ooststellingwerf zullen van 9 tot en met 14 maart 2020 tientallen collectanten de straat op gaan. Vorig jaar haalden de collectanten in onze gemeente ruim 3500 euro op.

Wilt u ook collecteren?

Vindt u het werk van Amnesty ook belangrijk? Help ons dan dit jaar nog als collectant! Laat het ons weten via het contactformulier!

Opbrengst collecte 2019

De collecte van Amnesty International die in maart dit jaar werd gehouden, heeft in de gemeente Ooststellingwerf ruim 3500 euro opgebracht. Tientallen vrijwilligers collecteerden in Oosterwolde, Appelscha, Fochteloo, Ravenswoud, Haulerwijk, Waskemeer, Donkerbroek en Elsloo voor de mensenrechtenorganisatie.

De organisatie dankt alle vrijwilligers voor hun geweldige inzet.

Amnesty is een onafhankelijke organisatie en neemt voor haar onderzoek, lobby en actie geen geld aan van overheden of politieke groeperingen. Juist daarom is de opbrengst van de jaarlijkse collecte van onschatbare waarde.

Wilt u ons volgend jaar helpen met collecteren? U kunt zich aanmelden door het Contactformulier op deze website in te vullen.