Muzikale avond Amnesty International

Muzikale avond Amnesty International en popkoren Oosterwolde

De werkgroep Amnesty International Ooststellingwerf organiseert samen met de popkoren Just4Fun en 4everFun een muziek-, meezing- en informatieavond in hotel De Zon te Oosterwolde. Er worden liedjes gezongen die betrekking hebben op mensenrechten, en die door iedereen meegezongen kunnen worden, zoals bijvoorbeeld ‘Over de Muur’ van het Klein Orkest. De mensenrechtenliedjes worden door de Amnestywerkgroep met passende teksten ingeleid. Behalve de meezingnummers zijn er ook korte kooroptredens. Deze muzikale, informatieve bijeenkomst wordt gehouden op maandagavond 16 oktober in de bovenzaal van hotel De Zon in Oosterwolde, inloop vanaf 19.30 uur, aanvang 19.45 uur. De avond duurt tot uiterlijk 22.00 uur en is vrij toegankelijk voor iedereen.

Het is voor het eerst dat Amnesty International en de popkoren op deze manier samenwerken. Het is dan ook afwachten of hiervoor veel belangstelling is. Zowel de leden van Just4Fun en 4everFun als ook de mensen van Amnesty International verheugen zich op de avond. “Iedereen die graag meer wil weten over Amnesty International en houdt van muziek, is van harte uitgenodigd om deze avond bij te wonen. Ook mensen die geïnteresseerd zijn in het zingen bij een popkoor, worden uitgenodigd om te komen. Dit is een prima kans om te onderzoeken hoe leuk dat is. Meezingen is niet verplicht, maar de kans is groot dat je de lippen niet op elkaar kunt houden als wij eenmaal gaan zingen”, aldus Astrid Werumeus van Just4Fun.